dinsdag 21 maart 2017

Project nr 1

Hèhè daar zijn we weer. Na een heeele lang tijd niet geblogd te hebben wil ik de draad weer oppakken. De stilte had een beetje te maken met het feit dat ik mijn twee grote projecten af wou gaan ronden. Ze lagen al zolang te liggen en het schoot niet echt op. Ik hou niet van onafgemaakte dingen... Dus vandaar dat ik de focus even gelegd heb op het afmaken. 

Vandaag de eerste.... Taadam...:


Goed, dan begrijp je waarschijnlijk ook meteen dat dit een heel groot project was. Met zo'n ballon ben je al snel een paar uur zoet. Ik heb dit borduurpakket trouwens gekocht op de KreaDoe in 2015. Het heeft een heel tijdje stil gelegen toen pleegje kwam en ik pakte het ook alleen als ik zin had om te borduren. Behalve op het laatst, toen wilde ik 'm persé af hebben en heb ik gewoon een datum gesteld. 

Al die beestjes zijn de vriendjes van Bobbi (dat hele bekende beertje). Even een paar close-upjes:


Het is officieel een geboortetegel. Maar zo gebruik ik hem niet. Hij komt gewoon gezellig bij onze pleegzoon op de kamer te hangen. Daarvoor heb ik hem ook gekocht, al wist ik toen nog niet dat er daadwerkelijk een pleegkindje zou komen en dat het zo'n lieverd zou zijn. 


Die kleurtjes hè...ik vind ze geweldig! Helemaal mijn ding...

Binnenkort ga ik hem in laten lijsten en hangen we hem op. Geen idee welke kleur lijst ik erom heen ga doen, maar ook dat wordt vast een vrolijk kleurtje. 

Project nummer 2 is al een heeel eind af (dat is het project met de bloemetjes, ik ik hier liet zien). Ik moet er nog 10 ofzo.... En ik wil hem in maart afhebben. Dus nog een paar dagen de tijd. 

En heb al zoveel leuke ideeën voor hierna.....

Creatieve groetjes,
juf Leej

1 opmerking:

  1. Wow, wat een werk, maar wat ziet het er super leuk uit! Daar mag je echt heel trots op zijn.
    Wat fijn dat jullie pleegzoon zo goed terecht is gekomen, hij krijgt vast alle liefde die hij zo verdient.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..