donderdag 1 december 2016

Receptentip (4) Pompoensoep

Vorig week vertelde ik in een blogbericht dat we nieuwe recepten altijd onderverdelen in:
1. Iets voor iedere week

2. Iets voor af en toe
3. Was voor een keertje lekker. 

Vandaag deel ik jullie een recept uit categorie 2. Deze pompoensoep is écht lekker, daarom maak ik hem ongeveer 2x per jaar. In de herfst liggen er van die mooie oranje pompoenen in de winkel, dan begint het te kriebelen. Het vergt wel wat tijd om dit soepje te maken omdat de pompoen eerst in de oven moet. Ik doe er trouwens ook altijd een winterwortel bij. Gezonder kan het niet. 
O ja, pas wel op met currypasta en chilivlokken want hij is echt pittig!


Het recept vind je hier

Eet smakelijk!

juf Leej



1 opmerking:

  1. Dat ziet er lekker uit. Ik heb het nog nooit geprobeerd. Je maakt me wel lekker zo. Moet ik me dan toch maar eens aan wagen.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..