vrijdag 28 maart 2014

Charlotte Russe met rood fruit

Van de week maakte ik een geweldige taart: Charlotte Russe met rood fruit. Hij is zeker een blogbericht waard. En het goede nieuws is dat hij helemaal niet moeilijk is om te maken. 




Eigenlijk is Charlotte Russe gewoon een kwarktaart met daarom heen lange vingers. 



Ik maakte hem ook met bosvruchten en wat extra frambozen. 





Ik heb er ook meer vruchten gebruikt dan aangegeven stond bij het recept. Ook gebruikte ik een grotere vorm, officieel hoor je een vorm te gebruiken van 20 cm doorsnee. Nadeel is dat je taart wat lager uitkomt en dat je 1.5 pak lange vingers nodig hebt. 

Mijn grote angst was dat de taart uit elkaar zou vallen als ik de vorm er af zou halen. En het was nog extra spannend toen net toen ik daarmee bezig was, de telefoon ging. Gelukkig ging het goed! Maar ik had vooraf toch nog wat foto's gemaakt. 




Taart is heel fris, dus ik ga hem vast in de zomer nog 's maken!




Laat die visite maar komen...




Creatieve groetjes,

juf Leej

3 opmerkingen:

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..