dinsdag 10 december 2013

Speentjes-sleutelhanger

Hallo allemaal!

Ondertussen groeit het aantal volgers van mijn blog langzaam maar zeker. Super leuk! En ik weet ook dat mijn blog ook door anderen worden gelezen die mijn blog niet 'volgen'. Motivatie voor mij om door te gaan met het plaatsen van berichten!





Vandaag heb ik voor jullie weer een sleutelhanger. De speentjes-sleutelhanger. Ik denk dat ik deze sleutelhanger wel het meest heb gemaakt van allemaal. Ze zijn zo leuk om weg te geven! Ik knoop ze heel vaak aan een kraamcadeautje vast. Tot nu toe alleen nog maar in het roze, blauw en grijs gemaakt De grijze gebruik ik vaak bij een kaartje of cadeautje als iemand zwanger is. Ik heb er al veel leuke reactie op gehad. Het patroontje komt hier vandaan. Eerst haakte ik deze sleutelhanger met Catania en haaknaald 3.0. Tegenwoordig pak ik haaknaald 2.0, dat maakt de sleutelhanger iets steviger. Vooral het plaatje gaat buigen als je het niet stevig haakt. 

Creatieve groetjes!

juf Leej

3 opmerkingen:

  1. zo ik volgde je al via google + en nu ook zichtbaar in de volgers lijst ( al is het met een andere profiel foto ).. wat een schattig speentje zeg heb je gemaakt

    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk idee hoor en ze zien er mooi uit

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..