dinsdag 13 augustus 2013

Zonnebrilzakje

Wat een fantastisch weertje om te freubelen. Ik geniet er volop van! Vandaag mijn naaimachine op tafel gezet. Ik heb vorig jaar een hele mooie naaimachine gekregen. En ja, zo af en toe komt'ie op tafel. 

Wat ik vandaag heb gemaakt? Zonnebrilzakjes! Ik heb er vorig jaar al eens eentje geprutst. Het patroontje is zo leuk om te maken, dat ik het zelfs leuk vond om er nog 3 te maken. 

Het is al een feest om de kleurtjes stof en lintjes bij elkaar te zoeken. Ik heb ook nogal veel lintjes en (restjes) stof. 




Daar word je zó vrolijk van! Als je goed kijkt zie je het al, het zonnebrilzakje is gevoerd. Eigenlijk hoort het fiberfill te zijn, maar ik had nog fleece liggen. Werkt perfect. En je zonnebril kun je veilig meenemen in zo'n zakje. 

Na eventjes prutsen en knutselen is dit eruit gekomen:



Leuk hè?! Zonnebril er nog in:



Je zou in dit zakje ook andere dingen kunnen vervoeren natuurlijk. Ik had geen zakje voor mijn zonnebril en ik was hem ook regelmatig kwijt of hij was verbogen. Dit is voor mij de oplossing!

Ook de kriebels gekregen om te naaien? Het patroontje/tutorial (verschrikkelijk duidelijk!) kun je vinden By Miekk. Zij heeft trouwens ook nog andere leuke tutorials. Hiervan heb ik ook al wat gemaakt, maar ik wil er nog wat meer van maken, voordat ik het hier plaats. 

Haakt juf Leej ook nog? JA! Ik ben daarmee ook druk bezig. Heb er nu ook meer tijd voor. Volgende week komt mijn zomer-haak-project. 

Creatieve groetjes,
juf Leej 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..