dinsdag 13 juni 2017

Roze luiertaart

In dit blogbericht liet ik jullie al weten dat er een neefje of nichtje opkomst was. Begin deze maand heb ik een heel lief nichtje gekregen!

Tante Leej helemaal blij. Toen ik pas weer foto's van de luiertaart tegenkwam van 3 jaar terug kreeg ik zin om er nog 's eentje te maken. Foto's zeggen meer dan woorden, dus bij deze:

De complete taart.. Op de tweede laag heb ik 6 spuugdoekjes
opgerold ipv pampers. 

De taarttopper (verwijzing patroon, onderaan de pagina).
In het midden een opgerold rompertje, ipv een pamper. 

Speendoekje van Zwitsal. Suúúper zacht...

Knipjes van de Hema...

Mini-potje Sudocrème. 
De leuke Woezel en Pip-pampers (in roze en blauw) komen bij de Etos vandaan. Ik heb maatje 2 gebruikt.

Patroon van de rups komt hier vandaan. 

Verder haakte ik ook dit mutsje van de roze katoen die ik een maanden geleden als cadeautje kreeg. Hier heb ik geen mooie foto van gemaakt, want die heb ik nog zitten haken toen we onderweg waren naar mijn mini-nichtje. Ik heb dan 2 uur om te haken. In de auto heb ik al heel wat kilometers gehaakt!

Creatieve groetjes,
juf Leej


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..