donderdag 22 december 2016

Receptentip 6: Babi Pangang

Het was echt niet de eerste keer dat ik Babi Pangang maakte. Ik namelijk al 2 recepten geprobeerd. Maar af en toe lijkt me het gewoon goed om 's een ander recept te proberen. Je kan er alleen maar beter van worden. Nou ik ben om...dit recept is ongezonder maar ook lekkerder. Mjam! 


Als ik dit plaatje bekijk krijg ik er zooooveel zin in!

Wij eten Babi Pangang de laatste tijd in combinatie met sperziebonen. En dat is erg lekker! Voor dit recept hoef je geen rare ingrediënten te gebruiken. Voor suiker kies ik vaak een gezondere variant: kokosbloesemsuiker of palmsuiker. Atjar Tampoer laat ik er ook uit, omdat we er bonen bij eten. 

Hier vind je een recept waar je heel veel mensen blij mee kunt maken. Ik neem ongeveer een derde van het recept voor 2 volwassen personen en een ukkie. 

En vooral proeven op zoet en pittig, kijken wat je zelf het lekkerst vind.

Eet smakelijk!
juf Leej

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..