dinsdag 20 december 2016

Lana Grossa Mix Cotton 130

Wow die titel is een hele mond vol. Het komt erop neer dat ik een keer niet naar mijn standaard wolletjes en katoentjes heb gepakt, maar gewoon 's iets uitgeprobeerd. 


Ik kwam laatst weer 's bij mijn hobbywinkel binnenlopen. Dat was pas lang geleden. Sinds pleegje in huis is haak ik aanzienlijk minder. En ik vond eigenlijk dat ik ook eerst 's wat voorraad op moest maken. Maar ik kwam er weer laaiend enthousiast vandaan. Ze hadden heel veel nieuwe wolletjes en katoentjes. Zo mooi! Dan heb ik de neiging om ter plekke te gaan haken en dat voor de rest van de dag. Kom je thuis, dan is de praktijk heel anders hoor ;)


Maar goed, ik mocht nog een mutsje haken voor een lief jongetje. Dezelfde als voor pleegje, maar dan donkerblauw. Ik vond Lana Grossa echt heel mooi. Voelt mooi en warm aan. Het is een beetje 'n ronde draad. Splijt niet snel. Ik haakte met haaknaald 4,5 maar met 5.0 had ook goed gegaan. 


Weet je wat ook zo leuk is...voor €3,00 heb je gewoon een muts! Van één bol kon ik precies een muts haken. Wat is het toch leuk om te haken!

Creatieve groetjes,
juf Leej




1 opmerking:

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..