woensdag 21 september 2016

Vrolijk dekentje

Ik maakte wéér een dekentje. Heb ook echt de smaak te pakken :), want heb alweer plannen voor een ander dekentje. Dit dekentje heb ik net op tijd klaar gekregen, want vanaf gister slaapt hier een lief jongetje onder. 



Dekentje haakte ik met haaknaald 5.0. Ik heb gekozen voor de blanket stitch, die gebruikte ik ook al eerder. Ideale steek om een deken te haken en ik vind het ook erg mooi!



Voor wol heb ik gekozen voor Stylecraft. Had er al veel goede verhalen over gehoord, dus moest ik het ook eens proberen. Nadeel is dat deze wol maar op enkele punten in Nederland te koop is, dus ik heb 'm via internet moeten bestellen. Het liefst heb ik bolletjes toch graag even in mijn handen, foto's geven nooit de exacte kleur weer. En kwaliteit kun je toch nog steeds het beste voelen. Ik vind trouwens Stylecraft goed haken, het is fijne wol. En wat ook belangrijk is dat het wasbaar is. 




De mooie pompom-slinger kocht ik bij Xenos. Vind hem zo mooi!

Creatieve groetjes,
juf Leej

3 opmerkingen:

  1. De kleuren van het dekentje doet me aan lego denken :-) de slinger past er perfect bij!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig dekentje! Leuke, vrolijke kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leej, ik denk dat het een mooi plaatje is: jou jongetje onder dat dekentje! Die kleuren passen perfect
    bij hem.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..