maandag 31 maart 2014

Granny's voor het goede doel

Opeens schoot die actie van het RD door mijn gedachten. Zou ik nog op tijd zijn?! Supersnel aan de slag...

Een blik op mijn werkplek..

Het Reformatorisch Dagblad heeft een hele leuke actie bedacht. Ze roepen iedereen die kan haken op om een granny te haken en deze op te sturen. Van al die granny's gaan ze een deken maken voor Stichting Ontmoeting. Ik was het bijna vergeten, maar ben nog op tijd. De actie loopt tot 5 april, dus pak je haaknaald en een restje acryl. Patroon en overige informatie over de actie kun je hier vinden. 

Ik zag dat deze blogster ook mee haakte (maar wel wat eerder is begonnen dan ik..)

Haak jij ook mee?

juf Leej

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..