maandag 25 november 2013

Lieve hartjessleutelhanger

Weer tijd om jullie weer een sleutelhanger te laten zien. Ik ben er nog steeds dol op om ze te haken. Ik vind ze zo leuk om aan een cadeautje vast te knopen met een stukje lint. 




Het patroon van deze hartjes kun je vinden bij Karin aan de haak. Het patroon van het bloemetje wat ik erop gemaakt hebt kun je ook vinden bij haar. Bij het roze hartje heb ik een ketting steek gemaakt langs de rand voordat ik de hartjes aan elkaar haakte. Lieve knoopjes kun je vinden bij de Xenos. 


Ik kreeg zoveel sleutelhangers en heb een manier bedacht om ze netjes op te ruimen. Dit rekje is eigen bedoeld voor sieraden, maar bij mij hangen de sleutelhangers eraan. Staat gewoon veel gezelliger dan dat ze ergens in een tas weggestopt zijn. O ja, rekje komt bij de Action vandaan. Eerder heb ik al eens een blogbericht geschreven over de theepotjessleutelhangers, die kun je hier terugvinden. 

Creatieve groetjes,

juf Leej


3 opmerkingen:

  1. Wat een schattige sleutelhangers heb je weer gehaakt. En zeker een mooie manier om ze op te bergen. Komen ze echt tot hun recht
    liefs Danny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De hartjes kende ik al maar ik vind ze nog steeds heel leuk. Ook leuk als cadeautje.

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..