woensdag 16 oktober 2013

En nog een swappakketje

Ik had al eerder verteld dat ik 2x met een swap mee deed. Het viel in dezelfde tijd. Een leerpunt voor mij, dat doe ik dus niet meer! De ontspanning gaat er wel een beetje vanaf. 

Wat ik jullie nu ga laten zien gaat over de Handmade Autumn Swap. Goed geraden, het moest dus helemaal over de herfst gaan. 

Wat ik opgestuurd heb, laat ik later aan jullie zien. Uiteraard staan er al wel foto's op het fototoestel. Maar ik heb gister zelf het pakketje ontvangen van Blauwruitje. Heerlijk zo'n doosje in je handen te krijgen, een échte verrassing. Natuurlijk hadden we wat heen en weer gemaild, dat kon bij deze swap. Maar ik had géén idee wat ik ging krijgen. 


Kijk maar gauw mee:


Dit is Lilly. Het kaboutermeisje. 




Ik vind die schoentjes met beenwarmertjes zó lief!


 En Lilly nam een boekje mee. Wat over Lilly zelf gaat. Ik heb hieronder wat foto's geplaatst om je mee te laten kijken in het boekje. Ik zag dat Blauwruitje foto's heeft gemaakt van alle tekeningen. (klik)



Ik denk dat Blauwruitje wel geschikt is voor het schrijven/tekenen van prentenboeken. Wow!

En ja, als juf is dit natuurlijk een heel geschikt swap-pakketje. Hier kunnen we wel wat mee!

Super bedankt Blauwruitje! Hopelijk ben je net zo blij met mijn pakketje!

Allemaal heel veel creatieve groetjes van 
juf Leej en Lilly

2 opmerkingen:

  1. Ik had het al gespot bij haar. Ze maakt mooie dingen he ♥♥♥
    Geniet van Lilly, het is een lieverd ♡

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, mooi kaboutermeisje heb je gekregen en wat leuk dat boekje erbij!
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..