woensdag 3 juli 2013

Cadeautje (1)

Ik hou ervan om cadeautjes te geven. En pieker me vaak suf over een zo origineel mogelijk cadeautje. Vooral voor mannen is het zo moeilijk. Afgelopen week was het weer zover, een vriend van ons was jarig. Het werd iets van geld geven, maar ik wou het wel even op een leuke manier doen. En dan heb je een idee in je hoofd, maar nu de uitvoering nog. Na wat googlen, kwam ik op Freubelweb tegen wat ik zocht. 

Spullen gepakt...en aan de slag! DIY vind je op deze en deze site. En als ik dan eenmaal een idee heb en aan de slag ben....dan gaat het gewoon vanzelf!



 O ja...en nu het geld er nog bij. Toen bedacht ik iets!



En tot slot moest het toch nog origineler worden dan dat ik op internet had gezien. Het 'merkje' met de naam en de leeftijd als 'maat'.



 Ik ben van plan om nog eens een blog te plaatsen over cadeautjes. En nu het buiten niet zo vrolijk is zonder zon, is het heerlijk om binnen zomaar wat te freubelen.

Creatieve groetjes,
juf Leej

1 opmerking:

  1. Wat ontzettend leuk! Heel origineel en zeker een idee om te onthouden , thanxxxx

    BeantwoordenVerwijderen

Erg leuk dat je een reactie achter laat! Ik zal hem met plezier lezen..